Varför är jag en dålig bloggare?

Inser att jag återigen sakta men säkert glider ifrån min blogg. Detta är inte konstigt utan något som jag gör med jämna mellanrum, dock har jag försökte samla lite tankar om varför det händer den här gången.

  • Jobb - jag råkar för tillfället ha ett jobb som jag faktiskt trivs rätt bra med vilket leder till myckjet mindre material att använda sig av på bloggen. Har självfallet funderat på att börja hänga runt valfri donkenpersonal för nytt material men slagit bort idén som rätt patetisk.
  • Fylla - allt mer sällan ställer jag till med riktiga fylleskandaler som kan berättas om med lust och glädje. Ger er här ett exempel om hur spännande mitt liv kunde te sig för ungefär tre år sen; wtf?
  • Jenny - Jag kan helt enkelt inte finna mitt skrivande lika underhållande som det jag läser om för några år sedan. Har iunte bestämt mig för att mina "skrivartalanger" blivit sämre eller för att det som skrevs för länge sen i min ögon helt enkelt verkar mer underhållande och välskrivet. Exempel; Augusti 2005 (Självklart emnar jag då det som skrivits efter perioden av *kjams* *fniss* blajblaj var över, ja, herregud)

Det här är de punkter jag kan komma på, antagligen har de inget med det att göra men det kändes bra att göra ett inlägg om hur dålig jag är på att skriva inlägg.

Kommentarer
Postat av: Maja

Kära du, du kan trösta dig med över att du aldrig blir sämre än mig iaf.

2008-11-17 @ 10:51:26
URL: http://usetehfork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0