wtf?

Jag borde inte få ha pengar. Pengar är farligt. Pengar gör att man har råd med saker, så som att gå ut på krogen och köpa en kanna kamikaze och dricka den. Det gjorde jag igår.
Jag hade faktiskt väldigt kul igår, fram till kamikazekannan. Efter det kan jag inte längre redovisa för om jag hade roligt eller inte. Natten är blank. Spännande saker som jag tydligen har gjort är i alla fall;
  • ringt Kalles telefonsvarare och trott att han svarat. Det lät rätt roligt kan tilläggas.
  • ätit min Burger King hamburgare på toaletten (?) och spritt pommes över hela balkongen.
  • försökt kissa på Lisas skrivbord. Tydligen hade jag försökt "öppna" skrivbordet först och klämt fingrarna. Satt mig på kanten (efter att ha flyttat på sakerna där) och hållt i mina bröst(?). Lisa vaknade och stoppade mig efter det, tack och lov. Vet inte om det berodde på fyllan eller att jag gick i sömnen, kommer vi nog aldrig få svar på.
  • medan jag satt på Lisas skrivbord tydligen gormat något om en jordgubbväska som jag var säker på att hon ägde. Stormat bort när hon inte fattade vad jag pratade om.

Säkert kommer jag under dagen få reda på mångt mer spännande saker jag gjort. Kanontankad verkar jag uppenbarligen ha vart. Gjorde knappast min förkylning bättre. Hade ingen röst när jag vaknade men har nu fått fart på den igen, som tur är eftersom jag ska vara på jobbet om några timmar.
En låda ipren någon?

Kommentarer
Postat av: Samson

Hahahahahahahahaha!

Det är bra att känna dig. Du är rolig. =)

2005-10-03 @ 03:11:53
URL: http://www.samsonwiklund.tk
Postat av: milla

...och milla var bäst i världen som ledde fyllojag hem.. =D

2005-10-03 @ 21:08:21
Postat av: Linnet

jenny. du är en riktig vattenskalle.men..en jenny utan okontrollerade, ofta förekommande, totalt jävla överdrivna fyllor. nej. det skulle inte jag vilja veta av.

2005-10-09 @ 00:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0