Wooopdidooop Eurovision

Ikväll är det Eurovision, hurra hurra hurra. Det enda deprimerande är att jag kommer tvingas sitta igneom ett Jedward framträdande.. jag skulle nog hellre sakta strypa mig med en katt. Så planen är att blunda och sjunga någon annan sång under tiden.
Har undvikit att titta på allt vad semifinaler ch deltävlingar och annat bajs heter så kommer höra låtarna för första gången precis som det ska vara.
Har även bunkrat upp med måste tillbehöret nummer 1
Upptäckte att Off License stället rakt vöer gatan har massa roliga smaker på vin så nu planerar jag att ta mig igenom dem. Vi börjar med trotjänaren svartvinbär i hopp om att den ska smaka Kir. På plussudan är även att de alla har en alkoholthalt på minst 14%. Kan ju bara sluta bra.
Så nu, dags att bli lagom full och titta på lagom dålig musik.
Hurra!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0