Juni kommer bli en sjukt bra månad

Pratade med mamman igår.
Hon hade en lysande plan som innehåller att vi får gå på System of a Down på Download. Jag tyckte det var i stort sett bästa planen någonsin, Liam höll med så det betyder att mamman och Matsen anländer den 10/6, på lördagen kör vi ner till Download, ser en sjukt bra konsert och sen tillbaka till Sheffield. Så får både mamma besök, sjukt bra musik och E-springen på samma helg. Så bra.
Helgen efter det kommer Pappan och Märta och hälsar på och sista helgen i juni kommer lillebror och stannar i några dagar. Så jag vill ha juni nu, tack.

 

Nu ska vi ut och jaga mat.
Tror jag.
Måste bara slita Liam från sina plastgubbar. På onsdag kommer internetkabel så då kan jag förhoppningsvis använda internet i datorrummet igen. Woho.

 

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0