Vatten 1 - Jenny 0

Så, internet är nu igång här i lägenheten. Har vart duktig idag, bara somnat om i 3 timmar efter Liam gick till jobbet... hrm. Men efter det har internet blivit installerat, disken har blivit diskad och sängen bäddad. Jag brukar itne bädda min säng, därav varför detta är en händelse värd notera.

 

Fick ge upp försöken att lyckas få varmvatten i köket och kokade det helt enkelt i vattenkokaren för att kunna diska. Misstänker att det här kommer vara grunden till den mesta av min irritation. Vatten be ware! Alltid lika spännande att duscha när det växlar mellan för varmt och iskallt var 3e sekund men mitt hår verkar väldigt nöjt med det och är renare än någonsin. Dock rekomenderar jag ingen att försöka raka benen i vatten som är runt 15 grader. Knottriga ben gillar inte rakhyvlar, surprise surprise.

 

Och nu, lite bilder, som lovat :)

Sovrummet (ja, jag håller på att packa upp lite ^^)

Andra sovrummet, som så klart kommer bli datorrum

Badrummet och hallen som leder till badrummet och sovrummen

Köket och matbordet. Ytterdörren är bakom min rygg när jag tar kort på matbordet

Vardagsrummet som är i samma rum som köket, med vår ny sexiga tv (tack Mamman och Mats för roligtbidraget!)

Som ni ser är mina fotoskillz ungefär lika dåliga som vanligt men ni får i alla fall en idé om hur det ser ut. Och ja, det är ett rum mer än vad jag trodde. Kanske ska lära mig lyssna lite mer ;) Oh well, nu tillbaka till uppackandet.

<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Guud vilket snyggt badrumsgolv! Fönster i badrummet, lyx! Skönt att se att ni har en så fin bostad. Puss mamma. Hälsa Liam

2011-03-31 @ 22:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0