Dagen D

Trots tappra försök lyckades jag inte sova längre än till 8. Kanske lika bra med tanke på att det som var planerat att bli gjort igår blev lite uppskjutet. Sol och öl kom ivägen. Har svårt att tänka mig ett bättre sätt för mig att avsluta den här tiden i Uppsala dock. Och bryggan fick jag invigen också, helt fantastiskt.
Jag och Dan är årets bryggoskuldstagare. Hurra för oss. Och hurra för öl i solen. Mindre hurra för Dans urusla CSI Miami referens med sina solglasögon dock. ;)
Nu sitter jag i alla fall här, nyduschad och inte det minsta bakfull. För en gångs skull visste den att den borde hålla sig borta. Försöker få en överblick över de sista två väskorna som ska stängas och innehålla allt som nu är utspritt i källaren hos min mor.
Framför allt ska jag packa ner min dator. Har planerat att titta på Spice Girls the Movie på flyget. Kommer vara det perfekta sättet att värma upp sig inför det här. Alla britter är väl som Spice Girls? Jag hoppas det, annars känner jag mig lurad.
Lite sorgens dag är det eftersom jag måste säga hejdå till min kära iPhone (och ja, det faktum att jag måste säga hejdå till nära och kära är också en smula sorgligt men telefonen är telefonen ^^). Min syster tar över den och kommer förhoppningsvis visa den kärleken den behöver. I vilket fall, hon är inte förtjust i att främmande människor ringer så ingen idé att försöka ringa mig via mitt svenska nummer. Kommer ändå försvinna så fort porteringen är klar.
Mr Sexypants har köpt ett engelskt sim-kort åt mig så vid första möjlighet sprider jag det som en farsot över facebook/bloggvärlden istället.
Nu, dags att försöka lukta gott och se söt ut. Har hört att sånt är bra för att få ligga.
Hejdå Uppsala, I'll be back <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0