Skitknä

Vi gick ner för att klättra lite idag, visade sig att mitt kn inte är med på att göra några som helst saker som innebär att jag kägger min kroppstyngd på det. Jag är smått bitter. Vred knät lite när jag var och klättrade i söndags, tänkte inte mer på det. Gjorde lite ont igår men inget jag inte kunde överleva. Men tydligen så var det lite mer än vad jag trodde.
Ganska frustrerande, gjorde typ en grej innan det började göra för ont och jag spenderade resten av tiden med att gå runt och vara duuktig påhejare när Liam slogs med lite elaka rutter.
Vill ha min skatteåterbäring nu så jag kan köpa ett vettigt knästöd.
Tycker mitt knä får ta och ge sig nu, kan ju inte göra ont för alltid. Är ändå fyra månader sen det gjorde illa sig nu.

Oh well, imrogn ska jag till Talking Heads på intervju, få se om jag i alla fall kan få in lite extrajobb. Annars går jobbsökandet rätt segt. Men det löser sig nog snart, ja!

Och i helgen kommer mamman och Mats. På lördag är det Download som gäller och SOAD. Kommer bli sjukt bra.

<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad hände med att jobba på Game? Var dom svin?

2011-06-08 @ 00:10:52
Postat av: Jenny

De envisas med att de inte behöver folk. Jag har försökt fånga mangern på den som ligger under en timmes resväg men han verkar aldrig jobba när jag är där.

Ska ta nya tag nästa vecka.

2011-06-08 @ 15:47:13
URL: http://selene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0