Jag är en dålig bloggare

Jag är rätt säker på att om man tittar igenom alla mina inlägg kommer ca 10% hänvisa till att jag är usel på att skriva i min blogg. Kanske är det ett tecken på att jag borde ge upp mina ambitioner? Dock känns det som den är bra att ha i bakfickan, speciellt eftersom vissa delar av mina famillj vågar vägra ansiktsboken (ingen nämnd ingen glömd *stirrar menande*).

Så vad händer då tänker ni (kanske)
Inte mycket är svaret, letar fortfarande jobb. Har en intervju för ett översättningjobb men det är bara lite extra på sidan. Tyvärr för mig är ju svenskar rätt bra på engelska så inte så många som behöver översättning. Men alltid finns det någon som vägrar lära sig tänker jag.
Igår slog äntligen sommarvärmen till igen, är sådär varmt så man kan gå ute i t-shirt till mitt i natten igen. Trodde den veckan jag flyttade hit skulle vara enda sommarvärmen jag fick i år.
Annars, inte mycket. Det verkar int som någon här sitter ute i en park och dricker öl på sommaren, det är lite deppigt. Kanske får starta traditionen, men tydligen är de inte så hippa på att låta ens öl vara om man dricker offentligt. Så måste hitta en diskret men bra park.

Nästa helg kommer Mamman och Mats hit. På lördagen drar vi till Download för att se SOAD, sjukt bra det kommer bli. Hoppas på lika galet soligt som förra året så jag får en ursäkt att köpa en gigantisk hatt och glida runt i. Bilder kommer så klart i så fall.
Nu ska jag peta Liam i örat tills han vaknar.

<3


Kommentarer
Postat av: Shonna

Jag ska till sverige den 16;e september.

stannar till den 25;e! Du då?!?! Eller e det inte bestämt än?? Tänk om vi hinner träffas?! Iiiiiiiihhhh!!!!

2011-06-05 @ 14:55:32
URL: http://shonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0