Varma fötter!

Idag har jag åkt buss alldeles själv. Lyckades till och med gå av på rätt hållplats. Jag är rätt stolt över mig själv. Även om jag måste sitta och stirra ut genom försntret för att veta var jag är. Folk tror nog att jag är lite mentalt rubbad, vilket de kanske inte har helt fel i.
Som ni märkte gav jag upp idéen om att lägga min 30 Day Song Challange här också. Jag är bara för lat helt enkelt.
Just nu väntar jag på at de ska komma hit och laga tvättmaskinen, hurray. Sen ska jag tvätta tills händerna blöder. Mest skönt ska det bli att få ut allt som sitter fast i den. Om de nu kan fixa den, men jag misstänker att det abra är nåt jag/vi inte vet att man behöver göra. Jag har gissat mig fram till att felet är att den inte får vatten. Oavsett vad jag gör med vattenledningarna. Oh well, snart vet jag.

 

Och eftersom det är så förbannat apkallt inomhus här så har jag idag inhandlat räddarna. Inga mer förfrusna tår!

 

 

<3

Kommentarer
Postat av: lillebror

väldigt vackra tofflor

2011-04-17 @ 17:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0