Solen skiner

Jag ska ta mig utanför dörren idag. Mest för att jag kommer bli knäpp annars.
Men också för att jag måste ta mig till ett portkontor. Eftersom det tydligen är enda sättet att skicka saker här. Om man vill få tag på frimärken. Jag är rätt, missnöjd eftersom det ligger en affär typ tre meter bort. Men men.
Kanske kan vara hälsosamt att promenera lite. Få saker gjorda har inte vart min starka sida de senaste dagarna.
Ska bli ändring på det.
Måste dessutom hitta en ost som klarar av osthyveln jag äntligen har hittat. Kan vara min lyckligaste stund. Vi skulle köpa en filt eftersom man dör av kyla inomhus här. Och där, på väggen, hängde den vackraste osthyveln jag sett. Eller, det var en osthyvel, så jag var nöjd. Sen hittade vi en billigare, inte fullt så vacker men billigare. Dock gillar inte osten att bli använd med osthyvel. Så jag behöver hitta en sort som uppskattar detta fina verktyg.

 

Lillebror kommer hit den 29 juni! Kommer bli sjukt kul!
Nu ska jag stretcha min högerarm så den slutar göra ont, skälla på mitt knä en stund eftersom det fortfarande är slitet sen Alton Towers och sen ge mig ut i stora världen.

 

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0