Kriget mot varmvattnet

Jag får inte varmvattnet i köket att fungera. Det är ett pågående krig som jag verkar förlora varje gång. Nu har jag i och för sig en vattenkokare så jag gör diskvattnet i den vilket jag misstänker i lägnden nog nästan är en pengasparare. Med tanke på att vi alltid kör den i vilket fall.
Undra om man kan dö av teöverdos? Jag hoppas inte det. Isåfall närmar jag mig nog redan slutet på mitt liv.
CVt är nästan färdigskrivet nu, ska bara finslipa det och se till att engelskan stämmer. Krångligt det där med skolor, men det löser sig. Har ju i alla fall nån att fråga.

 

Var nere på Showroom igår och såg en film som heter Submarine, Walesisk film. Se den om ni får chansen. Påminde mig om Juno, antagligen mest på grund av dialogen. Ni vet den där att ingen pratar ju egentligen sådär på riktigt men det låter rätt bra på film. Juno och Dawson's Creek är väl de bästa exempel på det jag kan komma på.
Men som sagt, bra film.

 

Nu, dags att vara duktig och diska sen duscha och sen jaga efter en osthyvel på nån av stormarknaderna i närheten. Om jag behöver skära en till skiva ost med kniv kommer jag gråta.
Kom hit och drick öl med mig! Min lever känner sig övergiven

 

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0