Jag tror det här köket är emot mig

Så, har försökt tvätta idag. Går ungefär lika bra som varmvattenframkallningen gör. Inte alls. Just nu bor en hög med tvätt i maskinen. Jag får inte igång maskinen och jag får inte ut tvätten. Försökte hålla in nyckeln knappen länge tricket för att få ut kläderna men efter 3 minuters knapptryckande gav jag upp. Nu har jag bestämt mig för att vara sur på den istället och väntar på att Liam ska komma hem och förhopningsvis förstå den.
Är bara glad att jag gjorde det kloka valet att försöka tvätta underkläder först så har i alla fall inte stängt in något viktigt i den.

 

Sitter fast inne idag eftersom mitt kort, mitt pass och mina korvören följde med i en jackficka i morse. Börjar bli så uttråkad så jag kanske ska ge mig på att försöka dammsuga trots att dammsugaren saknar munstycke. Men borde räcka om jag bara kryper runt lite framför soffan, där flest smulor bor.
Det känns lite sorgligt att alla mina inlägg kretsar runt olika sätt att städa... behöver ett jobb snabbt.
Förhoppningsvis leder EOI intervjuen imorgon till att det blir lättare att fixa. Om de nu inte deporterar mig, kastar mig i havet. Vem vet vem vet.

 

15 april ska vi i alla fall till Alton Towers för att fira Dag och Doms födelsedagar, kommer bli sjukt kul. Ska åka berg- och dalbana tills jag kräks! Och på lördag blir det nog någon typ av inflyttningsfest här. Om Liam lyckas få vara ledig på söndagen.
Och som avslut på detta inlägg en present till min bror;

 

Titta vad jag åt igår! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0