Jag har inga svar

Fick frågan igår om det känns som jag bor här nu, det gör det inte. Det känns i och för sig inte som jag bor i Sverige heller. Så jag antar att det gör mig rätt flytande just nu. Imorgon har jag vart här i två veckor. Jag misstänker att det är nånstans efter det jag kanske börjar känna mig hemma.
Egentligen gör dig mig inte så mycket just nu. Jag räknade inte precis med att flytta in och bara känna mig som det är här jag skulle vart hela mitt liv.
På fredag ska jag i alla fall åka berg- o dalbana tills jag kräks. Sen ska jag växa upp och skaffa mig ett jobb.
Behöver träffa folk, jobb är bra för det har jag hört.

 

Day 09 - A song that you can dance to

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0