Fredagkväll

Så, fredag.
Liam jobbar 18-23 och eftersom jag misstänker att jag går vilse om jag försöker hitta nånstans i den här stan så blir det nog en lugn hemmakväll för mig. Har dock spanat in en bib vin i fönstret hos den loakal affären över gatan. Man vet ju aldrig om suget dyker upp. Borde också knalla iväg till Sainsbury's och införskaffa en osthyvel och en skärbräda. Och sen verkar det inte finnas en stekpanna här heller och även om min bättre halva påstår att man kan göra saker i kastruller lika bra så vägrar jag tro på det.

 

Insåg att min blogg är på tok för smal för normalstora YouTube klipp också, ska försöka komma ihåg det i framtiden så de inte ser så löjligt avklippta ut. Har till och med vart duktig nog att ta reda på exakt vilken storlek det rör sig om. Jag är en sån klippa.

Nu, tillbaka till CVplitandet. <3

 

Dagens:
Fundering; Är det inte lite läskigt att ett modernt land fortfarande har folk i politiken som ärver sin plats där?
Humör; Nöjd
Klädsel; Strumbyxor, knästrumpor, kjol, linne och kofta
Väder; Molnigt men varmt
TV-program; Ugly Betty
Låt; Nu grönskar det (DIF version of course http://www.youtube.com/watch?v=TTuDn5oPq3s)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0