Söndagmorgon

Jepp, sista dagen på veckan. Den enformigaste av alla i min värld.
  • Går upp ungefär tio i tio, tio minuter innan klockan ringer
  • Städar upp lägenheten från ölrester, chipsrester (ja, det lovas varje helg att de ska städa men de få gånger jag litt på det har jag kommit hem till en ölburksstinkande lägenhet och en bunt fotbollstittande alkisar)
  • Kattlådorna, tjihu, min favorit
  • Bussen går för tidigt till jobbet vilket gör att jag får lite extra tid
  • Öppna kl12 - Stänga klockan 16. Söndagar är lugna långtråkiga dagar. Jag hatar att vara själv.
  • Åka hem, vara lagom bitter på allt och alla.
  • Laga mat
  • Spela
  • Sova
Mitt liv är så spännande.
Idag ska vi dock handla. Äntligen händer det något i mitt liv! Eller inte. Vad vet jag.
Ska bli spännande och se hur jag ska lyckas jobba imorgon. Fortfarande inget schema i mailen. Gör det lite svårt. Men det löser sig väl. I värsta fall får jag åka dit på morgonen och hoppas att det är jag som ska jobba. Party.

Nej, jag är inte bitter....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0