Sista dagen

Ja, idag är sista dagen för mitt 21 dagars maraton. Imorgon och på fredag är jag ledig, detta gör mig till en mycket lycklig människa. Nog för att jag inser att jag natagligen kommer spendera all mtid framför datorn i vilket fall eftersom mitt beroende just nu är obehagligt starkt. Men det går väl över med tiden.
Inatt hade jag tråkigt så jag roade mig med att flyga runt i den kalla världsdelen iförd endast underkläder, slöngkappan (det är en slängkappa vad ni än säger) och min fina hammare. Det var magiskt.

Intressanta kunder på jobbe tigår också. Två grabbar som jag till slut nästan tyckte synd om.
De kom in, visade lite spel de ville byta in. Jag berätta vad de skulle få för dem och förklarade att de måste vara 16 om de ville byt ain dem och 18 för att få ut kontanter. Inga konstigheter. De går runt i affären i typ... 1 timme. en går de igen. Efter ett tag komemr de tillbaka, visar spelen igen eftersom de glömt värdet, går runt ca 30 minuter till sen ska dfe ha spelet de först pratade om. Javisst... är nån av er 16? Ja, vad bra, har du leg? Nähä.....
Går igenom hela preceduren om att de måste ha leg, och nej de kan inte bara ringa sina föräldrar.. föräldrarna måste komma ner. Ja, allt frid och fröjd. Efter ett tag kommer de tillbaka med en ny kompis som tydligen ska vara 16 och ska byta in spelet. Okeli... har du leg? Nej....
Vid det här laget hade både jag och min butiksdekoration rätt kul. Det är bra, sånt som får dagen att flyta på lite fortare.

Well, ikväll blir det spelande igen. Föga förvånande.
Imorgon blir det dock musik.. Volbeat på Arenan(?) i Stockholm. Bästa födelsedagspresenten någonsin ska utnyttjas. <3



I got lovely boooobies

Kommentarer
Postat av: Lisa

Har du tagit bort din bilddagbok? Inte för att den uppdaterades så ofta men ändå... =)

Hoppas din kväll i Sthlm blir/blev underbar! Kram

2009-03-05 @ 20:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0