Tydligen en fredagslista

Shonna hade en lista, jag snodde den

1. Stänger du av mobilen när du sover? Nej, men jag har den på ljudlös. I och för sig med vibration, men ändå.
2. Vem såg dig senast naken? Det var nog någon av katterna, de brukar hänga i duschen med mig.
3. Hur såg du ut på högstadiet? Öhm, det fanns allt för många varianter för att räkna upp dem.
4. Hur kommer du se ut om tjugo år? Fet, flottig och bitter
5. Hur var du på dagis? Det var ungefär som skolan, byttes mycket mellan olika
6. Hur är du att ha som arbetskamrat? Förbannat bossig
7. Har du celluliter? Inga som jag ser, men som tur är ser jag sällan min baksida.
8. Biter du på naglarna? Till och med när jag sover
9. Har du något handikapp? Nej, inte som jag upptäckt än
10. Är du rädd för att få hängbröst? Hahaha
11. Tror du att gud är en man eller en kvinna? Jag tror inte på gud
12. Svär du? Mer än vad jag vill göra
13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen? Jag kanske skulle vara, det får väl visa sig.
14. Hur homo är du på en skala 1 - 10? Jag är väldigt hetro
15. Tror du på utomjordningar? Tro på och tro på. Det är ju inte direkt en religion... om man inte är scientolog förstås.
16. Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut? Mammas kycklinggryta med ris
17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på? Fiskbullar, om man inte gillar folk som kräks på sin mat
18. Har du blivit arresterad? Jag förstår inte frågan...
19. Ljuger du? Ja, det händer
20. Har du kysst en polis? Inte som jag vetat var polis. Men vem vet vad de gör på fritiden.
21. Är du rädd för Securitasvakter? HAHAHA
22. Har du någonting att dölja? Har inte alla det?
23. Vad har du på din nyckelknippa? Öhm, jag har två. Men hemnyckel, nyckel till mamma, nyckel till pappa, postnyckel och cykelnyckel.
24. Är du / har du varit gift? Nej, och det ska jag banne mig inte bli heller.
25. Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen? Ts, klockan tre är han redan försvunnen från krogen och hemma hos någon annan.
26. Kan du laga cyklar? Beror nog på vad som är fel med dem.
27. Kan du fixa med bilar? Fixa fram en? Vilken sort ska du ha.. billigt!
28. Brukar du köra om? Ja, när jag dör på Mario Galaxy kör jag alltid om den banan.
29. Kan du baka bröd? Jag är grym på att baka
30. Vet du hur man frostar av en frys? Det kan j uvara den dummaste frågan jag hört, kan inte alla det?
31. Vilken tvserie skulle du helst leva i? Vänner, men bara om jag får lägenheten alla bor i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0