Vad gör man på hösten?

Det är höst nu.
Det regnar ute, jag är pank och ja är rätt less och arg för tillfället.
Vad gör man då, utan pengar och när det är den personen man brukar göra allt med som är orsaken till att man är less och arg? Jag kan inte åka ner på stan och fika för min sista 500 ska räcka i två veckor, två jefvla veckor.
Och i grunden har jag ju naturligtvis mig själv att skylla. Men en del saker msåt ejag köpa, mat tex, de blir en del i månaden.
Katterna måste ha sitt.
Och eftersom min andra halva ansr sig vara fattig vid fyratusen så får jag helt enkelt bita ihop och handla skiten själv.
Vilket gör att jag är pank. Inte ens något på sparkontot kvar, det är det som är mina sista femhundra.
Ja, så nu är jag arg, less och funderar på hur mycket jag skulle spara på att bo själv i en etta istället.

Men kan inte göra det mot katterna.
Fan också.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Om det är till nån tröst så är du inte ensam om att vara less, och rätt pank är jag oxå. Och ovanpå det är det jäkla grå höst. Blä.

2008-09-10 @ 18:14:24
URL: http://prusiluskansliv.blogg.se/
Postat av: Shonna

Men gumsan då! Efter regn kommer solsken. Det kommer att lösa sej vännen!! Hang in there!

2008-09-10 @ 19:48:19
URL: http://shonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0