Posten är min fiende

Eftersom jag sällan åker tåg numer så har jag bestämt mig för att överge SJ som min huvudsakliga nemesis för att ge plats åt posten. Inget avi idag, så imorgon när jag förhoppningsvis får det så har de alltså tagit dem över två dygn att se till att jag kan få mitt paket.
Mer än ett dygn för att sortera det så de kunde köra ut det.
Vad är det för fel på dem?
Hur svårt kan det vara. Adressen står ju ändå på kartongen, skicka iväg avin när ni kör ut lådorna.
Eller? Nej, vänta, kanske måste ni då faktiskt utföra ert arbeta och det går ju inte.

Skulleinte förvåna mig om de haft sönder något, skärmen allra helst, också.
För att jag ska få vänta ännu längre.
Dö, postjefvlar, DÖ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0