Lite småbitter

Imorgon är det onsdag, onsdagen den 24 september för att vara mer exakt.
Den 24 är för er som inte vet dagen innan löning. Den 24 är också dagen för i stort sett den enda fotbollsmatchen jag är intresserad av att gå på under hösten.
Men om vi lägger ihop mina ekvationer, den 24, dagen innan löning är alltså dagen för match. Vi multiplicerar det med innehållet i minm plånbok för tt sedan dessutom dra av tiden kvar till lön när matchen infaller. Det är ett deprimerande resultat och jag verkar få följa det här derbyt från hemmaplan.
Länge sen jag missade det riktiga derbyt, känns deppigt.

Men, jag ska hålla fanan högt och sjunga framför tvn istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0