Ingen sömn

En mycket trevlig kväll igår. Inflyttningsförfest hos Lisa och när de andra gjorde sig klara för stan cyklade jag hem och gick och la mig. Ska ju trots allt jobba idag och orkade inte ner på stan bara för att inse att jag varvar trött som bara den och åka hem därifrån istället.
Min kära sämre halva följde dock med ner, utan sin mobil. Vaknade fyra och ingen hemma utom jag och de tre glada katterna (de gillar när man vaknar mitt i natten). Efter det har jag inte kunnat somna om. Ytterst tacksam är jag för att jag fått vara orolig hela natetn och för att när jag till slut får mtag på honom kan han inte ens säga ursäkta.
Arg är jag.
Mest för att jag vet aldirg om han råkar hamna i bråk eftersom han blir ganska korkad/uppkäftig,/elak ibland när han dricker, vet in om an hamnat i fyllecell eller om han helt enkelt gått vilse på vägen hem (ja, det har hänt).  Förbannat, måste samla ihop mig och se till att jag kan jobba. Men sömnen är dryg att vara utan.

Kommentarer
Postat av: Shonna

Usch och fy för fulla karlar!!

Hoppas det går bra att jobba ändå...det e ju en vana från donkan,jobba utan sömn...så det ska du nog klara! hålla tummarna

2008-09-07 @ 13:47:18
URL: http://shonna.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hmm och jag som erbjöd mig att messa dig och berätta var han höll hus men nej det skulle han minsann göra själv...

2008-09-07 @ 17:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0