Utmanad

Alex utmanade mig på en list, och jag är ju inte den som är den

Vilken mat äter du oftast?
Något som innehållet köttfärs på något sätt. Eftersom det oftast är det vi har hemma. Wok med kyckling och ris är inte helt ovanligt och när jag känner mig rik brukar det vara Kebab hos grannen som gäller.

När du är på kalas, är du då den som sitter eller hjälper du till att duka av? Beror på vem jag är hos, och så klart hur mycket jag hunnit få i mig.

Var sitter du helst när du bloggar? Framför min dator.

Vilket land eller stad har varit din bästa semester? Åh, mycket svårt... Står mellan Perthi Australien för tio år sedan, Koh Phangan i Thailand förra året eller kanske Dalfsen för att hälsa på Jonna i våras. Alla var mycket bra på olika sätt.

Vilka kanaler tittar du helst på? Det blir fotast TV6 eftersom jag mest använder tvn för att fördriva tid och då passa sexan bäst. Annars Canal+ sport, Animal Planet eller femman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0