En tung suck

Ja, hade sådan tur så min mycket snälle chef såg till så jag blev ledig imorgon.
Jag tackade och bugade och hoppades på några timmars spelande. Men nej, efter patchen verkar det gå lite sisådär för de på Blizzard. Så nu stängde de ner servern... vilket iofs kan ses som bättre än att bli utloggad var tionde minut och återkomma efter ca 3 och inse att alla de man dödat respwanat och nu står och slår på en...
Jag vet inte, jag är lite bitter.
Jag vill spela, de verkar ha gjort något magiskt med paladiner. Jag är så mycket starkare.
Och mycket nöjd, eftersom det gör mitt eviga ensamspelande lite lättare.

Men nu får jag vara bitter.
Inte går det att komma in på hemsidan heller, får läsa min WoW-bok istället.
Djup suck.


Kommentarer
Postat av: Lisa

söt blogg=)

2008-10-26 @ 21:01:27
URL: http://lisani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0