Att hitta en lista

BRUKAR DU

Peta dig i näsan: Alltid, en tom näsa är en bra näsa

Titta på dig själv i spegeln: Ja, det gör jag

Gnälla: Jag ser det som en konstform

Skrika: Sällan, jag föredrar en lugn .. för lugn... röst för att få fram mitt budskap

Sova: För det mesta

Ha ångest: Näpp

Skada dig själv med flit: Nej, jag växtre ifrån det när jag var femton

Ta mediciner du inte borde ta: Alla medeciner är bra medeciner

Vilja dö: Bara någon gång ibland

Drömma mardrömmar: Alltid när det är fullmåne

Drömma sexdrömmar: Rätt ofta

Ta droger: Nej, det har jag slutat med, om vi inte pratar lagliga droger?

Försöka vara annorlunda: Nej

Klä dig i svart: Svart är bra, man ser inte lika blobbig ut

Gå till kyrkan: Bara under pistolhot

Gå i skolan: Nej, jag jobbar och sliter som underbetald och outbildad istället

Röka: Från och till, oftast kombinerat med mängd intagen alkohol

Ljuga: Som en borstbindare

Hata folk: JAg hatar inte, jag avskyr

Lita på folk: Nej

VEM

Saknar du: Någon som bor långt bort

Vill du döda: Katterna ibland

Rörde dig sist: Var nog ... Niklas tror jag.

Vill du slå: Patrik

Kysste dig sist: Patrik

Vill du kittla: Jag kittlas inte det är ren och skör ondska att utsätta folk för

Kramade du sist: Lisa

Vill du prata med: Allt och alla, så länge jag bara får mala och mala

Vill du vara som: Någon som inte bryr sig

Sårade dig sist: Patrik

Vill du bli galet full med: Jag är bara galet full med mig själv eftersom jag glömmer resten .. men måste jag ta en blir det nog Danne

Gjorde dig riktigt glad senast: Pappa när han kom ihåg min namnsdag

Fick du sms från senast: Babs

Ringde dig senast: Lisa

Är vackrast på jorden: Ingen

 

HAR DU

 

För många vänner: Nej

Förföljelsemani: Nej

Tvångstankar: Några meningslösa

Någon annan psykisk sjukdom: Inte dokumenterad

Någon fysisk sjukdom: Övergående förkylning

Någon skada: Jag är skadad

Färgat håret: Jag vet inte vad min riktiga hårfärg är

Brutit några ben: Bara ben i händer och fötter

Några piercings: Inte en endaste enda

Egen dator: Ja, den är fin och blå och lysande

Bra självförtroende: Till och från

Kysst någon: Absolut inte, jag är orörd.......

Tagit nakenbilder: Nej

Sagt jag älskar dig till någon idag: Nope

Bjudit ut någon: Nej

Varit kär: Ja

Dumpat någon: Ja

Stulit någonting: Jag var en mästare som ung

Lämnat landet: Ja

Tuttat eld på nått: Nej, jag är inte så fascinerd.. eller räknas cd-skivor?

Gjort något olagligt: Kanske i smyg

 

HUR

 

Går du: Vingligt

Svarar du i telefonen: Hallå, Hej, Välkommen till GAME det är Jenny

Fördriver du tiden: WoW

Mycket pengar har du: Rätt lite

Ofta diskar du: Jag har diskmaskin

Ofta städar du: Kattlådor ofta, resten sällan

Många stör du dig på: Många.. i stort sett alla

Ofta träffar du din familj: För sällan

TROR DU

Att du kommer bli något: Nej, jag har inte framtidsutsikter, möjligtvis uteliggare i tunnelbanan

På gud: Nej

På rymdvarelser: Nej

Att folk tycker om dig:  Nej

På ett liv efter detta: Nej

Att fiskar kan tänka: Nej

Att du kommer leva länge: Nej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0