Varför kan ingen kasta en trisslott med vinst på mig?

Ja, så var det snart helg igen, den här helgen är det två veckor sedan jag fann min plats på jorden. Liksom förra helgen längtar jag tillbaka och ännu mer nu när jag om jag hade pengar faktiskt skulle kunna ta mig dit.
Öppning fredag och stängning måndag innebär möjlighet att flyga. Dock innehåller min kassa bara 500 kronor och det är lite under budget för flygbiljett. Suck. Vad jag inte hade gjort för ett gratiskort på flyget. Undra vad ett sånt kostar, kostar ju femtusen hos SJ så vill inte ens gissa vad det kostar hos KLM. Om det nu ens finns.

Men ska inte gå ner mig i det.
Imorgon börjar helgen, dock efter tio timmars arbete, men ändå.
Imorgon ska vi försöka införskaffa det som behövs för att näta in balkongen, får hoppas på att Patriks plånbok är lite mer välfylld än min. Den brukar vara det.
På lördag är det kalas, 25års-kalas. Kommer nog bli massa roligt. Alltid kul med fester som man egentligen inte känner så många på. Då kan man träffa spännande och intressant folk. Dessutom följer ju Alexis med och då kan han sitta med Patrik i ett hörn och se bitter ut, så kan jag ha kul. Tjihu!

Nej, nu ska jag försöka somna eftersom det är upp tidigt imorgon som gäller.

Åh, Shonna. Jag saknar dig och de underbara människorna. Vi måste bygga en teleport!

None

Kommentarer
Postat av: Shonna

Ja, teleport!! Fan va smart du är!!!! :DD

2008-05-16 @ 10:13:22
URL: http://shonna.blogg.se/
Postat av: Tonårsmorsa

Skulle du nu bli helt omkullkastad med Trisslotter, så kan du ju kasta till mig någon också...! ;-) Kram och hoppas du får en fin helg!

2008-05-16 @ 10:51:55
URL: http://tonarsmorsa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0