Sommaren kommer bli plågsam

Råkade få en tjuvtitt på mitt schema för sommaren, det är redan lagt eftersom vår chef lämnar oss och vi inte får någson ny. Eller ja, vi har en annan men han är inte färdig egentligen... ja, mitt jobb är krångligt. I vilket fall, tillbaka till schemat. Det såg väl inte så farligt ut, helt okej i Juni men det är svårt att jämföra med eftersom jag ska på kurs och en vecka till EM.
Sen kommer juli, en månad som kommer leda till noll socialt liv för mig, eller inget liv alls för jag kommer vara död.
Är schemalagd på 190 timmar, 15 av dessa är stängningar (det vill säga ungefär 150 timmar för er som inte vet, dessa timmar är alla lagda mellan 15 och 01 på natten) och jag har en, EN!!, ledig helg. De öppningar som har fått ligger alla efter ca fem stängningar på raken, en dag ledigt och sen öppna en dag för att sedan återgå till stängandet. Det kommer kännas nödvändigt att vända det dygnet. Öppnar de onsdagar som M gör combo, känns underbart att man betydde så mycket att man inte behövs nu. Tack för den.
Lås in mig på natten, tack för den. Ni vet att ja aldrig tar mig hem innan 02.00 heller eftersom jag till skillnad från resten inte kan gå hem utan att vissa saker är fixade. Men så kan vi ju se det, nosslorna kommer bli rena, vi kommer ha rena toaletter och framför allt kommer syrupen till combon funka som den ska, hela juli. Javisst, vilken hjälte jag är.
Det är tur att jag är så bra på att stänga.

BAJS! (ja det var omoget, så stäm mig)

Kommentarer
Postat av: evelina

Du har ju iallfall ett jobb:(

2008-05-23 @ 09:12:13
URL: http://suzi9mm.blogg.se/
Postat av: Shonna

Men shiiiiiiiit....Juli låter inte som en hit!

Då får du komma hit den 7:e (Lycans födelsedag, ta med tårta!) och festa ordentligt eftersom du inte kommer kunna festa nåt alls under hela Juli! Låter som en plan? Mjo, tycker nog det med :P

2008-05-23 @ 09:20:37
URL: http://shonna.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ååå låter ju underbart, ditt juli... Hur ser augusti ut då? Då är jag ledig =)

2008-05-23 @ 10:20:44
URL: http://prusliluskansliv.blogg.se/
Postat av: Shonna

Nu hitta jag vart jag flyttar min blogg!

Den står på kö, och nu kan jag inte blogga!! BUHU!!

Fan va beroende man e asså...

Jaaaaaa, kom och ät tårta med oss!!

Tårta och öööööööl! Och sooool!! Wiiii!

2008-05-23 @ 14:34:28
URL: http://shonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0