Snuva

Jag kan knappt andas genom näsan och min hals är som ett öppet sår. Man kan ju misstänka att jag stältt till med det djälv genom att röka konstant i några dagar. Detta förnekar jag dock besämt. Alltär någon annan fel.

Trött som bara den är jag, med en sprängande huvudvräk. Har docksovit rätt länge så vet inte riktigt vad som är fel. Men är ju ledig två dagar nu så kan nog kurera mig. Snörvel.

Åååååååh, vad jag inte vill vara hemma, jag vill vara kvar i Dalfsen. SUCK!



Mer bilder dyker upp på bilddagboken imorgon


Just det, igår kväll när jag gick runt och hatade mitt jobb och bar saker som jag egentligen inte ens klarar av att bära eftersom de förstör min rygg (jag saknar den gamla pommeasstationen) dök det upp en ebkant låt på donkenradion....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0