Så blev det natter

Vet ni hur obekvämt det är att skriva på tangentbordet när man ligger i sängen och datorn står på kattburen bredvid? Om svaret på den frågan är nej vill jag bara påpeka att det är mycket jobbigt och alla eventuella stavfel eller andra fel som tillkommer under denna text beskylls alltså på detta.

Annars hade jag nog inte så mycket att säga.
Mitt liv och mina tankar just nu är inget jag direkt tror att någon skulle ha någin nytta av. Jag jobbar, går på toa och tittar på tv. Så spännande är det.
Men med min nya Offside vid min sida är i och för sig toalettbesöken mycket bättre.
Grattis mig själv för det inköpet, eller kanske tack till Patrik som får betala allt jämt. Jag har inte bestämt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0