Riktigt bredband

Idag är det några trevliga killar här. De drar in riktigt bredband i vårt hus, inget mer adsl snart alltså.
100/100 påstås det att vi kan få, jag tror det ine förrän jag ser det. Dock är jag lite bekymrad över att det verkar som jag måste ha med ett av mina hatobjekt telia att göra.
Men jag kanske kan leva med det, Patrik kan iofs få leva med det. Skriver det på honom.
Jag klarar mig ju faktiskt rätt bra på den hastigheten vi har.
Min slaptop kan ju ndå inte innehålla så mycket saker utan att den blir en ledsen slaptop.

Snart dags för jobb, med tanke på vilket kaos resten av kvällarna vart ser jag inte direkt fram emot en fredagskväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0