Ojäh

Sådär, vaken och bara lite bakis. Lillebror bjöd på vin så jag blev lite full igår fast det inte planerades. Men blev mest folköl för mig så är rätt stolt. Hade en trevlig dag igår med jobb först och umgänge sen.
Hängde med alla möjliga och omöjliga. En bra valborg helt enkelt med lagom mycket fylla (för min del, kanske inte för större delen av stan) och trevligt umgänge.
Så var det.

Nu har jag dessutom packat klart och om några timmar landar jag i Holland. Får se om jag hittar tåget jag ska med, ni får hålla tummarna för mig. Sen åka tåg till Shonna! Ska bli sjukt kul att träffa henne.

Men men... nu ska jag packa ner min mobilladdare och sen är jag good to go. Wihu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0