.. och där kom nådastöten

Alltså, febern. Var riktigt härliga sista timmar på jobbet då jag knappt kunde gå eftersom jag var så yr. Dessutom tillhör jag de där som får muskelkramper när jag får feber. Försöka hålla i en mopp när armbågen typ vill vända sig ut och in... bluärgh.
Så eftersom jag är sjuk som en hund så har jag antagligen gjort en dålig stängning så nu kommer de gnälla på mig imorgon. Fast jag är ledig... då ringer de. Förlåt mig... tänk att jobba på en arbetsplats där man kan bli sjuk utan att världen går under och man blir trakasserad för det i flera månader. Det vore häftigt. Undra var man hittar ett sånt jobb.
Fast det är ju inte normalt att bli sjuk, det har de lärt mig här.
Så fy på mig att gå runt och vara sådär onormal och kunna få sjukdomar.

Tur att jag är ledig i två dagar nu så jag kan försöka bli frisk utan att det ska gå ut över mina arbetstimmar.


Nej... jag är inte bitter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0