Men för i h*****e

Jag skäms, skamligt är vad det är. Vad håller de på med? Vilket jefvla spektakel. Suck.
Förbannad tur att det är uppehåll med tanke på målvaktsskador och en hel del anra skador. Det är urk, helt enkelt. Just nu är det inte kul med fotbollen. Någonstans mitt i det här slutar man liksom bry sig om att det går åt helvete eftersom man iskallt räknar med det med tanke på de senaste insatserna. Var är hjärtat, var är viljan var är kampen?
Inte på plan i alla fall.
Något måste göras, omgående. Dags att värva, man kan inte ha en trupp som står och faller med några nyckelspelare. Fixa, omedelbart!

Inte bästa inledninge på kvällens festande, men det kanske kan få mig att tänka på något annat.
Alexis är ju glad i alla fall. Jag är mest... ointresserad.
Och regnar gör det också. Fortfarande.

Nej, nu en öl och lite sminkning, alla blir gladare av smink. Har jag hört.


Mitt 25årskalas - lillerbror och jag

Kommentarer
Postat av: alexandra

hej raring. behöver dig. ring mig, please.. får inte tag på dig. kram

2008-05-18 @ 14:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0