Kattlådor

Ja, idag var det storstädardagen av kattlådor.
I vårt hus måste man vara två när man gör det (görs ganska ofta vilket leder till att vi ägnar oss åt detta så fort vi är hemm samtidigt). Det är nämligen så att Astrid, aka Bestrid, aka BajsKatten, aka Kisskatten, aka "Stäng-ut-henne-på-balkongen" har något tvångssyndrom om att hon måste verkligen måste kissa i samma sekund som jag tömt sanden ur lådorna för att skura ur dem. HON MÅSTE!
Så Patrik får gå efter henns emd en vatteflaska i de tio minuterna det tar för mig med grundlig rengöring, då hon verkligen kämpar för att få kissa på en vägg eller i ett hörn på golvet.
Katten är störd. Jag överdriver inte, deet här händer VARJE GÅNG.
Trots att jag släpat runt henne mellan lådorna innan för att verkligen erbjuda henne att göra sina små ondskefulla handlingar. Suck...

Det är under sådana här tillfällen jag inte vill ha katt, resten av tiden är de fantastiska.

När hon var liten, söt och ordentlig

Kommentarer
Postat av: Soha

Så söt kissekatt :)

2008-05-20 @ 12:13:10
URL: http://sohaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0