Jag hatar att vara sjuk

Speciellt hemma hos mig själv.
Eftersom jag var borta över helgen så har lägenheten hunnit förvandlas till en svinstia. Sen jobba två dagar och inte hinna ta bort allt, då hinner de skräpa ner ytterligare lite.
Så idag med hög feber och snörvlandes har jag städat upp katternas lådor, toaletten (minuset med att bo med två killar är hur toaletten blir att se ut) och det snuskigaste vardagsrummet i världshistorien. När jag sen skulle duscha så knallade min kära pojkvän helt fräckt in i badrummet ich låste in sig för att duscha. Jag fick helt enkelt sätta mig på cykeln och cykla och köpa kattmat istället.
Det är sånt som ibland gör mig less, att inte ens någon frågar om de ska hjälpa till när jag städar upp deras skit.
Eller undrar varför jag typ gråter oftare än vad jag skrattar.

Äh, skit samma.
Vad ska jag göra med mitt liv annars?

Ikväll är det derby, det tråkigare derbyt. Ska se det hemifrån, min kropp och min feber är inte riktigt jättepepp på att åka till solna och frysa ihjäl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0