Godmorgon solen.. eller molnen. Eller vad det nu är

Ja, ingen sömn inatt heller, slumrade lite här på morgonkvisten men det ger ju inte mycket vila egentligen.
Så nu är vi upp i två timmar på tre.. eller kanske det är fyra nätter. Jag börjar tappa bort mig.
Får pröva kombons sömnte ikväll kanske,
men drack det igår morse och blev inte det minsta sömnigare. Dessutom både smakar och luktar det som en viss olaglig substans. Som jag inte heller är så förtjust i smaken på. Så vet inte om jag ska ge mig på det.

Nej, nu sk jag kasta mig på min cykel och ge mig av mott jobbet,
har ju bytt bort mitt tretimmars pass mot ett niotimmars. Tjihu.
Men man ger och man tar som det sägs.


Kommentarer
Postat av: Shonna

Jahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...!! haha, jag e snabb! nooot

Klart vi e hemma! Vi har ingen semester och inga pengar, så vi har inte så mycket val ; )

2008-05-22 @ 19:00:20
URL: http://shonna.blogg.se/
Postat av: Shonna

Jag hittar ingen länk...den e inte kvar...buhu...va jag för seg? Skulle gjort det på en gång...

2008-05-22 @ 20:10:39
URL: http://shonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0