Galna katter

Idag har det vart ett allmämnt kattkaos här sen jag kom hem. Vet inte riktigt vad som flugit i dem men de har farit runt som galningar konstant. Nyss kastade sig Mollen som en flygande hämnare över Astrid när hon precis slagit sig ner för att ta det lugnt.
Balkongen måste nätas in snarast så de kan plåga omvärlden istället för mig.
Zita är den goda katten just nu och ligger och slappar längst upp på lilla klösträdet.
Mollen försöker dessutom forcera vår sovrumsdörr nu när det råder kattfrbud där inne. Vet inte om han faktiskt tror att det går att kasta sig igenom en stängd dörr, skulle dock inte förvåna mig.

Imorgon är det jobb hela dagen igen men på onsdag är det ledigt.
Då ska jag bli intrevjuad, det ni. Känner mig genast ganska viktig...
Imorgon kväll ska jag dock träffa tant Klistian, ta en kaffe eller några öl. Planen är inte helt lagd än men vi är gaska anpassningsbara av oss jag och han.

Nu dags att sova. Borde läst igenom nya NABIT men har vart för lat sen jag kom hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0