Förbannade nagel

Jag bestämde mig då för nagelklippning som min nattliga underhållning.
Det gick inget vidare då min kropp tydligen var trött fast mitt huvud inte var det. Nu har jag ett litet jack i tån eftersom jag missade totalt med nagelknipsaren (jag trodde det skulle vara säkrare än saxar!?!) när jag slant till på toalettkanten.
Jag är bitter nu.
Som hon inte vart det tidigare tänker ni.

Gav upp diverse rekordförsök och gick och la mig istället,
det hjälpte dock inte det minsta då jag mest låg och snurrade i täcket tills jag inte kunde ta mig loss.
Tror jag somnade vid sju i morse, men gav upp klockan vid halv sextiden.

Jaja, ännu en spännande dag i livet framför mig.
Lite irriterande dock att det var sol tills jag gick upp. Där fick jag.
Fotboll ikväll, och vi lär ju alla bli chockade om ManU inte tar hem det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0