En kväll som alla andra

Ja, så var det dags igen. Det började med att jag gick på med på att en kille som kan DT fick byta tid med en som bara kan kök eftersom det fanns andra som typ kunde DT. Nu har den som kunde det sjukanmält sig och grattis, jag får spendera hela kvällen fast i tvåan om jag ska få det här att gå som det borde. Lack är vad jag blir.
Men om två veckor ungefär kommer allt ordna sig, då ska jag bara ta mig igenom en helg där jag är en av tre som kan kök på lördag och söndag.
Dessutom har min chef dragit på semester och jag ska vara ansvarig för allt i en vecka, eller det påstår de iaf. Jag tror iofs inte att de vågar lämna mig själv. Men man vet ju aldrig. De är inte direkt intresserade av att hjälpa. Jaja, deras tusenlappar när de skickar hem mig från kursen för att mina förberedelser inte är ordentligt gjorda.
Sug på den ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0