Dyrt med buss

Ja, min mobilräkning kommer inte vara kul den här månaden, först en massa SMS från Holland, plus ett sådär halvtimmessamtal på morgonkvisten och ett till nästa natt. Och nu åker jag buss med hjälp av den. Men det är faktiskt så att jag tjänar på det och i dessa fattiga tider måste man spara de där tio kronorna som skiljer från att åka kontant.
Suck.

Räknade ut igår att om jag fortsätter gå hem tidigare hela tiden så kommer det inte bli bra. Men medarbetarna vill ju inte längr och det kan jag förstå, alla behöver vi leva. Men jag vet inte vad som är värst, att blu utskäll och förolämpad i telefonen eller förlora några tusenlappar på en månad.
Att jag ens tänker så tyder väl på att allt inte är så bra just nu.
Medarbetarna har dessutom fått löneförhöjning och inte vi. Så nu tjänar de personer som är över tjgo hos oss MER än vad arbetsledarna gör. Det är fan illa.

Efter sommaren ska jag nog hitta något annat, men det blr efter sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0