Design

Eftersom jag tröttnade på den andra så fick jag gör en lite snabbt då min inspiration just nu är ganska låg.
Den får vara kvar tills jag kommer på något nytt att göra.
Är fortfarande lite irriterad för att jag helt enkelt inte kan få tillbaka min profilbild, trots att jag nollställt allt. Men jag kan nog leva med det. Det är inte så att världen går under.

Regnig dag idag, lite tråkigt men allt blir grönare om det kommer lite regn.
Har till och med vart en tur på stan idag och det händer ju inte ofta. Blivit intervjuad vilket händer ännu mer sällan. Var intressant faktiskt. Ska bli kul att se slutresultatet.
Lyckades även komma på vad som ska ges till Lisa på hennes kalas (får man kalla det det vid vår ålder?), känner mig mycket fyndig just nu. Hrm... ja. Kan bli bra iaf. Tyvärr kan ju inget avslöjas här innan lördag eftersom hon läser min blogg :) Men lovar en utförlig beskrivning om tankar bakom och bilder på söndag.

Nu ska vi handla och sen ska min kar laga mat åt mig. Gull.

Kommentarer
Postat av: Shonna

Va fint det blev! Värsta somrigt! : )

2008-05-14 @ 19:46:10
URL: http://shonna.blogg,se
Postat av: Lisa

Ja mycket fin design. Och fy så nyfiken jag blidde nu då...och det är klart man kan kalla det kalas =D

2008-05-14 @ 22:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0