Dagen utan datorn..

Igår kom all trötthet över mig. Det kanske inte är så konstigt när jag envisas med att dricka öl både fredag och lördag fast jag öppnar dagarna efter. Så igår när jag kom hem efter jobbet så hann jag bara sätta mig soffan innan jag somnade. Sov i soffan till nio på kvällen, var vaken en halvtimme och gick och la mig igen. Så har nu sovit över tolv timmar. Det var länge sen det hände.

Men jag kan ju lika gärna sova, har inget bättre för mig.
Mer än att vänta på semester, så jag slipper stirra på en DTskärm dagarna i ända. Slipper vara i en byggnad som är så varm och kvav så man inte kan andas. Jag tror inte det är lagligt, att låta oss jobba under sådana förhållanden som vi gjort i helgen. Alla har haft huvudvärk och var helt slut av värmen.
Allt går långsammare för att vi helt enkelt inte klarar av det. All heder till de som stått i kök hela helgen, förstår inte hur de överlevt.

Bestämt att jag ska på kurs snart iaf, 2 juni närmare bestämt. ASM, är väl lika bra att åka tänker jag. Får ju ändå åka med Danne och Majs nu. Det gör mig lycklig. Så ska jag bestämma mig vad jag ska göra med allt efter det. Tror inte det blir några ändringar innan sommaren är slut iaf. Vill ju trots allt ha semester och så innan jag ställer till med något annat.

Nu ska jag till jobbet, instängd i tio timmar idag igen.
Tjihu!

Kommentarer
Postat av: Shonna

usch och fy! Värmen på donkan i sånna här tider är inte att leka med!! Bläh!

2008-05-12 @ 10:05:38
URL: http://shonna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0