Blärgh

Jag är lite för bakis med tanke på att jag ska på fest ikväll, men tänkte ta mig en öl till nu så jag kommer igång igen.
Kollar just nu på Sirius-DIF i svenska cupen. En pinsam historia, överhuvudtaget. Både för lagen, svensk fotboll och cuper ute i världen som faktiskt har något att komma med.

Katterna är iaf snälla idag.
Det är alltid något, även om Mollen som vanligt försökte kamikaza sig igenom sovrumsdörren i morse när min huvudvärk var som jobbigast. Fuderar på när han ska lära sig att amn inte kan hoppa igenom stängda dörrar.

Jaja, snart fest. Skönt att släpa sig utanför lägenheten och göra något.
Dessutom har jag gjort klart min present nu, även om det inte blev exakt som jag ville så blev den bra. Men det kommer bli svårt att få med den utan att den blir blööööt. Men det löser sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0