Bittert

Det är alltid lika bittert att förlora. Idag har jag inte något konstruktivt att säga alls. Jag vill bara vara sur och inte behöva bli frågad massa korkade frågor, så jag stängde ner mitt msn. Sån är jag. Men det är mest för att jag har ingen ursäkt, de spelar inte bra men det gör iofs inte de andra lagen i den här ligan heller. Jag borde inte kollat så myciet på europeisk fotboll under vintern, då hade jag kanske inte somnat under derbyn.
Eller är de faktiskt snäppet uslare i år?
Jag vet inte, jag älskar mitt lag. Men när hela allsvenskan håller så usel nivå så Kalmar leder då finns det inte mycket att hurra för.

Vad vet jag, nu ska jag glömma den här sorgen och kolla på El Clásico istället.
Bra fotboll till folket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0