Bakfylla från helvetet

Jag mår inte direkt kalas idag. Det kan ha och göra med att jag var på kalas igår. Det var dock väldigt kalasigt, kul som bara den hade jag. Full som ett ägg var jag, vilket ju antagligen inte förvånar någon. I vilket fall, en bra lördag på en trevlig fest. Minns inte ens hur vi tog oss hem, bara att vi skulle gå hem. Sen vaknade jag på soffan här hemma någon gång på förmiddagen. Måste ju betyda att resten av natten också var kul. Eller?
Patrik hade iaf tagit med sig alla sina tomflaskor hem, hittade dem i en påse i morse. Även någon annan flaskor var med, han är lite knäpp den där.

Idag är inte alls lika roligt som igår dock,
är bakis så det skriker om det. Sådär så det nästan är jobbigt att lyfta armen och skriva det här. Lyckades dessutom gå ifrån min mobil inatt så måste lyckas hämta den fast jag knappt kan gå utanför dörren. Måste verkligen tömma kattlådorna, eftersom jag fuskade igår och inte tömde dem. Patrik har ont i ryggen så kan inte tvinga honom.
Borde laga mat, men det känns som lägst prioriterat. För att inte tala om att det verlkigen behöver städas här. Men det lär ju inte hända.
Frågan är bara om jag kan sticka min näsa i närheten av kattlådorna än, eller om min mage kanske bestämmer sig för att den borde tömmas då. Hm... vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0