Tre dagars ledighet

Så, sista dagen för ett tag avklarad.
Blev en lugn dag och en galen kväll. Sålöde sådär lagoma 2500 plus varje timme och köket var kanske inte det starkaste som världen sett. Men det ska fixas nu, hoppas jag. Annars ger jag upp. Men det blir ett senare problem.

Nu har jag förberett för morgondagen, byggt ihop den sista kattleksaken, satt ihop de två nya kattburarna, letat reda på Lisas koppel, packar ner en ren handduk till Astrid. Har även gömr undan maten eftersom Astrid inte får äta innan operation. Det är kanske den jobbigaste biten. Hon är inte alls glad utan vill ha mat hela tiden och Lisa ska vi inte ens tala om. (Var ju tvungen att ta undan hennes mat också). Lisa förföljer nhela tiden och tigger som hon alltid gör när hon inte får vräka i sig saker.
Men jag är bara glad att hon vill umgås med mig henne sista kväll här. Intalar mig i alla fall att det är det hon vill göra. Hrm...

Nej, nu måste jag försöker sova. Mamma hämtar mig 07.40 imorgon. Det kommer blir en lång dag.
Men den kommer vara alldeles alldeles underbar.


image95
Världens goaste katt - Lisa

Kommentarer
Postat av: Johanna

JAG VILL OCKSÅ HA EN KATT :(

2008-03-14 @ 00:18:50
Postat av: Shonn

Hur har du gjort den där snygga designen?! *vill osså*
Puss!

2008-03-14 @ 20:09:23
Postat av: Shonna

Jag kan ta bort min nuvarande bild, den som ingår så att säga, men jag fattar inte hur man får dit en ny!
Jag ska börja med att ladda ner PS så jag kan göra en bra bild...jag återkommer! :D

2008-03-15 @ 21:37:36
Postat av: Shonna

ok, jag fattar nu! haha, men du. Vilken storlek har du på bilden? Nu har jag bara en nödbild så att säga...väntar på att hitta ett bra PS. :D

2008-03-15 @ 22:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0