Sömn vore bra

Har två snarkande katter brevid mig i soffan. Är faktiskt lite avundsjuk på dem. Vore trevligt värre att vara trött. Men dock är jag inte det minsta sömnig fast jag vart duktig och gått upp vettiga tider hela helgen. Bara för att jag måste upp tidigt imorgon. Ska göra veckoarbetet på jobbet, har gjort det förut men lite annorlunda nu så får väl se hur det blir.
Ska nog klara det, tycker ju faktiskt att det är kul att inventera, även om ingen tror mig när jag säger det :P

Får väl läsa klart min bok om kattpsykologi och försöka bli lite trött.
Astrid lär ju bli glad att jag går och lägger mig eftersom hon och jag då stänger in oss i sovrummet.

image102
SSSSnnnnaaark

Kommentarer
Postat av: Shonna

ja, jag kom på ett snyggt knep att få till en bild på Lycan, så jag va tvungen att mixtra om lite! haha
Nu tror jag att jag e klar för en dag eller 2 iaf...
Sen blire andra färger! :P

2008-03-17 @ 11:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0