Pyssel och knåp

Jag roar mig med att ändra i min blogg. Har inte kommit fram till hur man gör men man kan ju alltid testa. Eller?

Förutom det är det lite småkrig här hemma. Katterna är inte lyckligast men det blir bättre och bättre hela tiden. Astrid försöker fortfarande vara Lisa, jag tror det är någon sorts saknadsgrej. Zita förföljer Mollen var han än går hon tror nog att han är hennes Mamma. Mollen är väldigt nyfiken på vad som kan finnas på balkongen och försöker smit aut där. Dags att näta in den snart.
Men det går över förväntan. Mollen visar inget av det som vi blivit varnade för utan han är snarare en perfekt extramamma till Zita och blir Astrid bara lite trevligare ska det nog gå bra. En vecka kvar. Sen får vi se om han kommer stanna eller inte.
Han har stulit mitt hjärta i alla fall.

Imorgon börjar en åttadagarsperiod med jobb.
Men det går säkert snabbt, jag håller tummarna.

image100
Zita sover på soffan

image101
Mollen

Kommentarer
Postat av: Shonna

Men shiiiit! hur fan gör du allt det där?! Buhu! Vill osså!!

2008-03-16 @ 21:34:26
Postat av: Shonna

Jag har bara Adobe Photoshop elements 2.
Inte direkt CS versionen! Osså har jag ingen mus...det suger! haha!
men men, det kommer nog bättre bilder snart :P
Måste friska upp minnet lite!

2008-03-16 @ 22:33:58
Postat av: Shonna

Det är precis som PS, inte lika avancerat dock!
Men man kan göra en heeeeel del. Hade det på skiva kom jag på igår...trodde det var något simpelt, men det funkar skitbra! Önskar dock jag hade CS som förut....och en mus!! hahaha

2008-03-16 @ 22:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0