Less? Jag? Nääää..

Gissa vad, jag sitter på jobbet igen. Verkar klockan vara efter ett? Ja, nu igen. Hur gick det till? Jag vet inte, för det är väl omöjligt att inte hinna med de femhundra nya sakerna jag ska göra varje kväll? Ja, så kan det inte vara... Nej, bitter är jag inte.

Lite mer intressanta saker, läste precis på baksidan av min fina snusdosa. Läste för första gången varningstexten, den lyder såhär; "Denna tobaksvara KAN skada din hälsa och är beroendeframkallande". Den kan alltså skada min hälsa, det är inte alls säkert. Oj, vad avskräckt jag blir. Verkligen, måste genast sluta.
Varför kan de inte hota oss också, så där spännande som de gör på cigarettpaketen. Jag vill också höra att jag kommer få dö en lång och plågsam död. Det skulle muntra upp mig lite tror jag.

Såg förresten Juno härom dagen. Den var precis lika bra som alla säger att den är. Visst, lite moralkaka här och var men den är ju trots allt gjord i USA. Men dialogen är precis lika härlig som det sas, och parallelerna som dragits till Ghost World kan jag absolut hålla med om. Om du inte sett den, se den! (Om du inte råkar ha samma usla filmsmak som min kära sambo, men det är näst intill omöjligt).



Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja men visst är det! Jag provåkte och det gick bra, puh! Ååå Juno vill jag oxå se. Kul att höra av en "verklig" person att den är bra, inte bara "experter". Nu ska jag ta helg =)

2008-03-28 @ 15:55:59
URL: http://prusiluskansliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0