Ledig helg... ungefär

Ja, då var det dags för min lediga helg. Om det nu kan räknas som det eftersm jag jobbar stängning fredag och öppnar måndag. Inte direkt tid över för annat än det vanliga. Tvätt, städ och katter. Kanske handla lite.
Kanske lite utgång på lördag men med tanke på att jag måste vända mitt dygn och därför inte sover inatt så kommer jag nog inte vara den som är mest på g imorgon. Men en stund kanske.

Appropå katter är de jobbiga som bara den just nu.
Den stora och mellan klarar inte av att leka som vanliga katter utan måste få det att verka som den andra hoppar på dem av ren illvilja. Den lilla har börjat tigga mat med högljudda jamanden. Ibland roar hon sig dock med att hetsa upp den andra två. Det är underbart när de gör detta på nätterna.
Som om inte våra grannar hatar oss tillräckligt ändå, kanske dags att skaffa hus på landet?

Är trött som bara den men planerar att ta en riktigt kall dusch när jag inte kan hålla ögonen öppna längre.
Ibland funkar sånt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0