Klösmöbel

Pratade med DHL nyss. Imorgon kommer katternas nya fina klösmöbel. Köpte det på Tradera för 850, hur billigt som helst. Ett liknande på en djuraffär går på över 2000. Så jag känner mig som fyndnissen nummer ett. Var på väg till fel adress bara, men det är fixat nu.
Killen som bor i min gamla lägenhet hade nog blivit en smula chockad om ett gigantiskt klösträd hade ramlat in hos honom.
Så snart det kommer ska det inredas på garderoberna utanför toaletten så har de ett litet paradis där.


image110
Jag ska ha den grå färgen


Dock är jag lite grinig för att jag inte kommer på hur man kopplar in en skrivare i en router. Verkar ju inte finnas något uttag på skrivaren som går att para hop med min router. Men ska undersöka saken vidare så fort jag orkar.
Men jag är rätt lat av mig.

Fick tillbaka min cykel i alla fall, glad var jag. Lagom till aftonbladets vädersida lovat mig vår. Perfekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0